INTREBARI FRECVENTE

CUM POT SĂ CUMPĂR?

Pentru a putea cumpăra produsele noastre, trebuie doar să vă creaţi un cont pe https://magazin.renania.ro/ şi să plasaţi o comandă. Crearea contului şi înregistrarea se fac gratuit.

CUM POT SĂ MODIFIC COMANDA PLASATĂ ONLINE?

Odata finalizată, comanda este înregistrată automat în sistemul nostru. Pentru orice modificări referitoare la comandă, vă rugăm să ne contactaţi la numărul: 0372-759-270, sau e-mail la adresa comanda@renania.ro, în maximum 4 ore de la plasarea comenzii.

CUM PLĂTESC?

Există 3 opţiuni pentru plata comenzii:

  1. Cu cardul (opţiunea Card bancar), fără comision şi sigur pentru toţi clienţi
  2. Ramburs cash (opţiunea Plată la livrare)
  3. În avans (opţiunea Transfer bancar)

CUM PLĂTESC ONLINE FACTURILE EMISE?

Dacă doriţi să plătiţi online facturi emise in urma unor comenzi care nu a fost plasate prin intermediul magazinului online vă rugăm să accesaţi link-ul https://www.renania.ro/plata/

CUM BENEFICIEZ DE CONFIDENŢIALITATEA DATELOR MELE?

Renania Trade este înregistrată ca şi entitate care lucreaza cu datele personale ale clienţilor, iar acest lucru asigură confidenţialitatea datelor. Drept urmare, acestea nu vor fi folosite în alte campanii publicitare şi nici nu vor fi făcute publice.

POT COMANDA DACĂ SUNT PERSOANĂ FIZICĂ?

Da. Asiguraţi-vă doar că aţi completat adresa completă şi numarul de telefon corect şi bucuraţi-vă de cumparaturi online.

CATALOG ŞI NEWSLETTERE

CUM POT BENEFICIA DE UN CATALOG RENANIA?

Dacă vă interesează catalogul nostru de produse, vă rugăm să accesaţi link-ul https://www.renania.ro/uploads/documents/catalog-renania-2018.pdf. De aici puteţi descărca ultima versiune a catalogului nostru.

CUM MĂ ABONEZ LA NEWSLETTERUL RENANIA?

Dacă doriţi să primiţi noutăţile şi promoţiile noastre, nu uitaţi să bifaţi căsuţa pentru Înscriere Newsletter din cadrul contului Dvs.

CUM MĂ DEZABONEZ DE LA NEWSLETTERUL RENANIA?

Pentru dezabonare, vă rugăm să vă logaţi în contul Dvs cu numele de utilizator şi parola. Apăsaţi un click în dreapta sus pe numele Dvs apoi mergeţi la opţiunea „Newsletter”. Bifaţi „nu” şi apoi „salvează”.

Dacă nu reuşiţi să vă dezabonaţi, vă rog să trimiteţi un email cu titlul „Dezabonare” pe adresa de email client@renania.ro şi să specificati adresa de email cu care v-aţi înregistrat pe site.

RETURURI ŞI SCHIMBURI

POT SĂ SCHIMB UN PRODUS DACĂ MARIMEA ALEASĂ ESTE PREA MARE/PREA MICĂ?

Sigur că da, doar să respectaţi toate regulile noastre de retur. Le găsiţi aici, împreună cu formularul de retur, pe care vă rugam sa îl completaţi şi să îl returnaţi împreună cu marfa: https://magazin.renania.ro/adauga-retur/

CUM POT RETURNA MARFA ACHIZIŢIONATĂ, PENTRU SCHIMB?

Puteţi face returul direct din contul Dvs. Accesaţi contul folosind numele de utilizator şi parola, apoi mergeţi la Istoricul comenzilor dvs. Deschideţi comanda şi apăsaţi butonul „returnare produs”.

De asemenea, puteţi completa formularul accesând link-ul urmator: https://magazin.renania.ro/adauga-retur/

UNDE POT TRIMITE PRODUSELE PENTRU SCHIMB?

Articolele achiziţionate online se vor returna la adresa sediului nostru: str Budiului nr 68, Tg Mures, Jud.Mures, cod postal 540390.
Pentru a vă uşura munca, vă rugăm să vă autentificaţi în cont folosind numele de utilizator şi parola. Completaţi formularul de retur accesănd link-ul: https://magazin.renania.ro/adauga-retur/

ÎN CÂT TIMP SE POATE FACE SCHIMBUL ŞI RETURUL PRODUSELOR?

De regulă, schimburile se returnează în maximum 15 zile de la data primirii coletului, dar nu înainte de a trimite solicitarea de schimb, conform paşilor de mai sus.

DISPONIBILITATE STOC ŞI PREŢURI

CUM POT SĂ VERIFIC DISPONIBILITATEA ÎN STOC A UNUI ARTICOL?

Pentru a putea verifica disponibilitatea în stoc a produsului apăsaţi un click pe descrierea acestuia sau pe imagine. Bifaţi detaliile necesare, după caz (mărime, culoare).

POT SĂ COMAND UN PRODUS CARE NU ESTE DISPONIBIL ÎN STOC?

Produsele indisponibile nu se pot adăuga în comanda. Pentru confirmări/rezervări, vă rugăm să ne scrieţi la adresa de email client@renania.ro.

CUM POT AFLA DACĂ UN PRODUS DEVINE DISPONIBIL ÎN STOC?

Puteţi primi alerta când se reaprovizionează stocul. Trebuie doar să accesaţi contul Dvs folosind numele de utilizator şi parola. Mergeţi la produsul dorit, selectaţi mărimea/culoarea dorită şi apăsaţi butonul: „Anunţă-mă când apare”.

POT CUMPĂRA DE LA MAGAZINELE DE PREZENTARE (SHOWROOM) ARTICOLELE INDISPONIBILE PE SITE?

Pe site se poate verifica stocul disponibil al depozitului central (Tg mureş).
Pentru verificarea exactă a stocului disponibil în magazinele de prezentare, vă rugăm să ne scrieţi pe adresa client@renania.ro şi vă ajutăm cu plăcere.

LIVRARE ŞI PLATĂ

SE POT FACE LIVRĂRI ORIUNDE, ÎN ŢARĂ?

Da, livrarea se poate face în orice localitate pe teritoriul României.

PRODUSELE INDISPONIBILE ÎN STOC APAR PE FACTURĂ?

Nu, produsele indisponibile nu se facturează.

STATUSUL COMENZII

CUM POT VERIFICA DACĂ S-A TRANSMIS COMANDA?

După plasarea comenzii, veţi primi un email automat de confirmare a înregistrării comenzii.

CUM POT ANULA COMANDA PLASATĂ?

Odata finalizată, comanda este înregistrată automat în sistemul nostru. Pentru anularea acesteia, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 0372-759-270 sau email client@renania.ro.

CUM POT MODIFICA ADRESA DE LIVRARE A COMENZII?

Odata finalizată, comanda este inregistrată automat în sistemul nostru. Pentru modificarea acesteia, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 0372-759-270 sau email client@renania.ro.

CAND PRIMESC PRODUSELE COMANDATE?

De regulă, produsele comandate se livrează în 24-48h (zile lucrătoare) de la data primirii comenzii.

CUM POT AFLA NUMĂRUL DE AWB AL COLETULUI?

Sistemul nostru trimite automat un email cu numărul de awb pe adresa de email cu care v-aţi înregistrat contul. Dacă nu primiţi acest mesaj, vă rugăm să ne scrieţi o solicitare pe adresa comanda@renania.ro în care să precizaţi numărul comenzii.

CU CE FIRMĂ DE CURIERAT SE FACE LIVRAREA COMENZII?

Toate comenzile se livrează cu GLS curier, iar pentru comenzile mai mari de 250 ron + TVA, transportul este gratuit. La cerere, putem expedia şi cu alte firme de curierat, excepţie comenzile cu plată ramburs.

ro_RORomanian