Politica de returnare in cazul clientilor persoane fizice

Stimate client,

Va multumim ca ne-ati ales sa fim furnizorul dumneavoastra de echipamente si consultantul în procedurile de securitate si sanatate în munca. Va asiguram ca echipa Renania depune permanent eforturi pentru a îmbunatati calitatea serviciilor oferite si pentru a eficientiza colaborarea noastra.

Pentru o colaborare cat mai buna va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:

1. LA PRIMIREA COLETELOR ETICHETATE „FRAGIL”

  • Verificati vizual integritatea coletului iar in cazul in care exista suspiciuni de efractie, prezinta urme de umezeala sau deteriorare, solicitati reprezentantului firmei de curierat completarea unui Proces Verbal de Constatare
  • Semnati pentru primirea coletului
  • Verificati continutul coletului din punct de vedere al integritatii articolelor, iar in cazul in care acestea prezinta urme de deteriorare, solicitati reprezentantului firmei de curierat completarea unui Proces Verbal de Constatare

2. LA PRIMIREA COLETELOR ETICHETATE „RETUR DOCUMENTE” SI „CONTINE FACTURA”

  • Deschideti fiecare colet care prezinta aceste etichete si semnati un exemplar al documentului insotitor
  • Semnati pentru primirea coletului
  • Inmanati exemplarul semnat reprezentantului firmei de curierat, iar in cazul in care doriti, puteti face mentiuni pe document.

RETURNARE MARFA

1. LA RETURNAREA PRODUSELOR CA URMARE A NECONCORDANTEI CU SPECIFICATIILE TEHNICE:

  • Sa fie completat formularul de retur
  • Ati transmis formularul de retur la adresa reclamatii@renania.ro
  • Sa fi fost achizitionate in urma cu maxim 30 zile
  • Sa fie ambalate individual, in ambalajul original si sa contina toate accesoriile si etichetele
  • Sa nu prezinte urme de folosire, deteriorare sau uzura
  • Sa fie insotite de o copie a documentului justificativ de achizitie
  • Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
  • In cazul respectarii conditiilor de mai sus, plata returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Renania.

2. LA RETURNAREA PRODUSELOR CA URMARE A UNEI NECONCORDANTE CALITATIVE DESCOPERITE PE PERIOADA UTILIZARII:

  • Sa fie completat formularul de retur
  • Ati transmis formularul de retur la adresa reclamatii@renania.ro
  • Sa obtineti acceptul returului din partea Renania ca parte a procesului de solutionare a sesizarii calitative, informandu-ne de intentia dumneavoastra pe adresa reclamatii@renania.ro
  • Sa se afle in perioada de garantie specifiata in documentul de achizitie
  • Sa fie insotite de o copie a documentului justificativ de achizitie
  • In cazul respectarii conditiilor de mai sus, plata returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Renania.

3. LA RETURNAREA PRODUSELOR PENTRU A SCHIMBA CU UN ALT PRODUS:

  • Sa fie completat formularul de retur
  • Ati transmis formularul de retur la adresa reclamatii@renania.ro.
  • Se poate efectua doar cu acelasi articol – schimbare marime/culoare.
  • Sa fie insotite de o copie a documentului justificativ de achizitie.
  • Sa fi fost achizitionate in urma cu maxim 30 zile.
  • Sa fie ambalate individual, in ambalajul original si sa contina toate accesoriile si etichetele.
  • Un reprezentant Renania va procesa cererea de ridicare colet, iar costul transportului va fi suportat de catre dumneavaostra 11 Ron + TVA/tur + 11 Ron + TVA/retur

4. CONDITIILE DE RETUR A MARFURILOR IN CADRUL RENANIA CARE NU SE INCADREAZA IN CAZURILE DE MAI SUS

  • Sa fie completat formularul de retur
  • Sa transmiteti solicitarea de retur la reclamatii@renania.ro, specificand motivul returului
  • Sa fie insotita de o copie a documentului justificativ de achizitie
  • Sa fie achizitionat in urma cu maxim 30 zile

Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele Renania si va stam la dispozitie pentru informatii suplimentare.
Echipa Renania

ro_RORomanian